Between (9-15 årige)

Between er superfede og sjove aftner for unge i Bethlehemskirken. Det foregår en fredag i hver måned fra kl. 17.00 til ca. 20.00. Vi mødes, spiser aftensmad sammen, hvorefter vi har sjove aktiviteter, spil og hygge. I løbet af aftenen er vi også altid inde i kirken, hvor vi finder en roligt øjeblik og et møde med Gud og hinanden.

I løbet af året overnatter vi også i kirken og i ude i skoven. Se mere i kalenderen.

Vil du vide mere så kontakt

Anna Valentiin Møller

bumedarbejder@bethlehemskirken.dk

tlf.nr.: 2264 8432

Frivillge hænder
For at Between kan køre har vi brug for en række frivillige, som brænder for at være med til at arrangere vores aftener. Det eneste det kræver er, at du har lyst til at være et forbillede for en masse 8-14 årige børn i diverse aktiviteter en fredag aften om måneden. Derudover, så mødes lederne jævnligt for at planlægge program - og så spiser vi aftensmad sammen og hygger!

Har du lyst til at være frivillig leder så kontakt : Anna Vallentin Møller, bumedarbejder@bethlehemskirken.dk, 22648432

Rocksolid aftener